Google Website Translator Gadget

четвъртък, 31 март 2011 г.

Ягода в приемен дом

Малко се тревожехме как ще я посрещнат двете вече налични маци, но за щастие всичко мина успешно и трите девойки засега се разбират чудесно. Надявам се Поли да го онагледи със снимки :db_046:. Ето какво казва тя:
Всъщност "чудесно" е много силно казано, но проблеми няма. в момента двете прими са в спалнята, а трохата спи на възглавницата зад мен. първо се криеше, понеже моите идиотици й хъхкаха, но като я взема и включва моторчето.
пи водичка, храна не съм давала още, понеже като я взех от клиниката сутринта, беше с пълно тумбаче.
ужасно сладка е, аз съм безобразно влюбена. толкова е мъничка и изящна, чак не мога да повярвам, съвършена е. то верно, че аз съм луда на тема котки, а има и огромна доза сантимент.

проблеми не очаквам да има - ще й похъхкат, па ще им мине. нито ще й посегнат, нито нищо.

а иначе за протокола: крачетата са фиксирани, бе, имало е счупенко, и още ги криви. тя не, че много се движи за сега, ама нека не бързаме Качена снимка

като я взех, чак не можах да повярвам колко е мъничка - на снимките изглежда по-голяма. тя е простооооооооо Качена снимка Качена снимка Качена снимка
събира ми се в двете шепи, Божееееееее

и за да не съм голословна:
Прикачена снимка
Прикачена снимка
Прикачена снимка
Прикачена снимка
Прикачена снимка
Прикачена снимка
Прикачена снимка

Няма коментари: