Google Website Translator Gadget

сряда, 30 март 2011 г.

Вита е в Германия!

Ха! Даже не съм разбрала, че темата ми по "неведоми пътища" ( :ab_041: ) се е озовала вече в този раздел! Не смеех да споделя нищо преди да получа наистина добри новини, но ето че сега вече мога да го кажа - Вита замина за Германия на 25-ти заедно с 3 други котета от форума, а днес получих писмо, че е осиновена! Заедно с нея е осиновена и сляпата котчица на asar. Осиновителката живее в непосредствена близост до жената, която ги задоми :smile:. Много бях притеснена за Вита, защото от всички котки тя най-тежко понесе пътуването и новата обстановка, но мисля, че вече мога да си отдъхна. Знам че е въпрос само на няколко дни Вита да се отпусне и да си влезе в нормалния ритъм. Много си мечтая да дочакам и снимки от осиновителката, но да видим дали ще ме споходи чак такова щастие :smile:.

Много благодаря на Бушката, която ми оказа безценна помощ на финала преди да изпратим котките. Без нея просто нямаше да има карго въпреки всичките организационни приготовления, защото сама, без транспорт и на работа в офис от 9 до 18 часа нямаше как да го осъществя! Буш, благодаря ти :rc_036:!

Няма коментари: