Google Website Translator Gadget

понеделник, 9 май 2011 г.

Ягода: писмо от приемия дом

откровено казано, това е едно от най-сладките създания, до които съм се докосвала и трябва по-скоро аз да благодаря на Приятели на Котката, че ми дадоха шанс да й се радвам Качена снимка
мъничката трошица е много по-добре. каките вече не я хъскат толкова, опитват се да я игнорират. тя няма нищо против - достатъчно е аз да я галя, да папа и да спи.
имам обаче малка забележка за стила: ми нищо не разбира тва коте от лукс... каква принцеса ще става - не знам, не знам.
като си я взех от клиниката, си легна в тоалетната, което ме втрещи Качена снимка
спретнах едно легло от кош за пране и стара възглавница - хареса го. викам, ще купя хубаво легълце за сладкото бебе, и едно за каките. дойде легълцето - уважи го за 15тина минути и айде пак в коша за пране. сега ще си купя нов хубав кош за пране явно, щото този стария е зает...

малко снимки:

лежим в леглото
Прикачена снимка
Прикачена снимка

леглото не ни харесва и се опитваме да го унищожим:
Прикачена снимка
Прикачена снимка

игра:
Прикачена снимка
Прикачена снимка
Прикачена снимка

разсейваме се леко:
Прикачена снимка

любимата играчка:
Прикачена снимка


другата седмица ще видим дали не може да се махне още някоя друга арматура. стискайте палци!Качена снимка

Няма коментари: