Google Website Translator Gadget

сряда, 23 февруари 2011 г.

Одри в нов приемен дом

Никак не очаквах някой да се изкаже така ласкаво за моята Одри. Забелязаа съм, че тигровите котки не са ... как да го кажа ... атрактивни за повечето хора в България. Някак много обикновени и "улични" са им. И аз много си я харесвам обаче :wub:. А в кабинета, където я водих за чип и ваксина чак не повярваха, че е бездомна, защото е доста лъскава и дебеличка. Добре, че е маркирана и кастрирана от тях, че иначе сигурно щяха да ме заподозрат в измама :ab_041:. Ама нали казах, че си я подхранвах редовно на улицата та ми е хубаво и гледано котето ако и да е било бездомно и да са го ползвали за мишена разни изроди :eg_033:!

Добре се чувства вече като домашна маца. Само дето би се чувствала по-добре с другарчета. Нощес нали ми гостуваха Беки и Кали и се уверих с очите си колко добре и се отрази :smile:.
Беше приказлива на улицата малката маймуна! Сега мълчи като пукел :ab_041:! Още не се е отпуснала на 100%, но знам, че с още малко търпение и това ще стане :md_064:.

Няма коментари: