Google Website Translator Gadget

понеделник, 20 септември 2010 г.

Мацуц: разговори с потенциални осиновители или неволята...

да ви се оплача - днес беше ден кошмар за мен. първо господинчото, дето уж я искаше и дето е безработен, живее с хора, с които няма да съобрази желанието си за котка, и не знае къде се изсипва чакъла за котешкия кенеф ми беше писал пак, заявявайки, че не, не се подиграва и има желание да я вземе, ама като се замислел, по-добре било мъжко да си вземе, да не се чуди какво да прави с бебетата като се разгонело женското...Качена снимка
после обаждане по телефона: имали вече три котки, живеели на трети етаж и те котките като се разгонили и слизали по ябълката дето стигала до терасата им. и той ги търсил и ги прибирал, ама нали... неуспешно е било Х3...
питам какво е решението и ми се казва, че ще я кастрират. аз казвам, че тя след кастрацията вероятно пак ще може да се движи и питам за терасата. това, дето го чух, ме вбеси: не, не мога да обезопасявам тераса, под наем съм...
КАКВИ СА ТИЯ ХОРА БЕ? егати кошмара.Качена снимка

междувременно обаче ние си растем и си хубавеем и щастливеем. след 10 дни пак ше ядем дронтал, за мое спокойствие, въпреки че не виждам глисти в кенефа. просто намерих таблетата на голямата на земята ден, след като я беше хапнала. а на дреболюгин му се полага четвъртинка и ме е страх, че може и да не съм я видяла - гадините имат по 1000 бузни джоба, както всички знаем. после, ако пак не изкара, ще се ваксинираме.
ма си търсим къща постоянна, да знаете Качена снимка

Няма коментари: