Google Website Translator Gadget

понеделник, 4 юли 2011 г.

Нашият тигър

Ето как започна тази история:
Поредната житейска драма с баба, син алкохолик и невинните домашни любимци. Става дума за двама котарака на по 5-6 години, домашни, кастрирани. Бабата е на 82 години, дългогодишно тормозена от сина си. Той продава къщата им и се преместват в апартамент в другия край на София. Котките, разбира се, той не иска и те остават в старата къща, чиито нови собственици може да цъфнат там всеки момент. Бабата пътува всеки ден от Люлин до центъра, за да храни питомците си. В безизходицата си е опитала да ги пусне на улицата, но те толкова са се ошашкали, че тя ги е върнала обратно. И сега те живеят сами в къщата в очакване на новите собственици, които не се знае как ще са настроени към тях.

Аз в неделя се уговорих да ида на място, да ги видя и снимам. Ще им пусна обяви тук и ще се наема с търсене на домове. Не знам доколко са социални котараците и дали изобщо ще стават за чужбина, но някак сърце не ми даде да не я изслушам тази изтормозена бабка.

Междувременно единият котак замина за чужбина, където се надяваме всеки момент да бъде основен.

Наскоро имаше една мила среща между старата стопанка на Тигър и него. Горката жена, толкова ми е жал за нея. Много се зарадва на Тигър, черпи го със старите му гранули, които много обичал, а той идиотина я беше забравил и все бягаше. Глупак! Беше и приготвила 30 лв за Тигър, отказах й, разбира се. За тези стари хора най ми се къса сърцето.

Прикачена снимка 


Ето и последните новини: Има възможност Тигър да лети в неделя. Моля ако някой може да ми помогне финансово да го изпратя. Не се знае още дали ще лети карго или в кабината. Ако е в кабината нужната сума е 85 евро, а каргото е по-скъпо. Трябва да му купя и клетка. Ще съм признателна на всяка помощ.

Няма коментари: