Google Website Translator Gadget

събота, 23 април 2011 г.

Перси: честити Великденски празници!

Котьо и аз ви честитим Великденските празници!
Котаранчо е много добре, тотално се отпусна, иска да излиза навън и аз го пускам по двора, обаче вързан на каишка :db_046: Много му е странно, че това въженце си позволява да го командва, обаче пък на мен ми е по-спокойно.
Иначе имаме нормално съжителство с кучето. Стоят си в една стая и или се наблюдават с по едно око, или изобщо не се отразяват. Снощи котето забрави явно, че кучо спи и отиде в леглото на боксера. Аз пристигнах веднага, но те се изгледаха и котето се оттегли с достойнство. Кучето изобщо не мръдна. :af_089:
Миенето с оцет само накара Перси да препикава по-интензивно, но от снощи сме с тоалетна с камъчета и засега я използва. Стискайте палци :ab_041:
Като боядисам днес яйцата и може да направим две три снимки сред великденските яйца да ви го покажа.

P.S. На всички коткари ли са им изподрани ръцете??? Моите вече са!

Няма коментари: