Google Website Translator Gadget

събота, 23 април 2011 г.

Одри-заешкото сърчице замина

Одри-заешкото сърчице замина днес за Германия. Тя се оказа много чувствително на промени коте и на мен ми е ужасно притеснено как ще и се отрази пътуването и промяната, но горещо се моля всичко с нея да е наред и много скоро да има свой собствен дом и хора само за нея. Наистина ще ми липсва обаче ... винаги ще поглеждам към мястото, на което цели 2 години я хранех и живееше :dh_188:. Дано драстичната ми намеса в съдбата и да е само за добро!
Сърдечно благодаря на всички, които помогнаха да осъществим пътуването - Polence, grima, iglub, dikari, buddy28, Arha, cocoa, in_none и Любо :rc_036: . Последните двама ми оказаха безценна помощ днес със събирането на котките от приемните им домове и с това, че ни откараха всички дружно на летището. Без тях просто нямаше да мога да се оправя. Благодаря и на deni_avr, която ми изтърпя вчера паник-атаките и ми помогна с писането на писмата за емигрантчетата, когато вече си бях забравила граматиката от зор и на grima, която помогна с превода им на немски. Благодаря и на Светла за приемния дом и грижите за Одри!

Няма коментари: