Google Website Translator Gadget

четвъртък, 14 април 2011 г.

Перси: Новини от приемния дом

Вече е полу-сресан. Опашката му я пипам и реша спокойно, но по нея има някакви черни гадости, полепнали по космите, и доста го скубе докато реша. Иначе при редовна поддръжка на козинката няма да има проблеми с четката, даже му харесва!
Относно ходенето до тоалетна - ползва или пясък, или директно до канала в банята върши работата. За мен не е проблем, дори е по лесно за чистене, защото още не съм хванала цаката на кристалите.

Прикачена снимкаПрикачена снимкаПрикачена снимка


Прикачена снимка
Аз гледам да не прекалявам с информацията, за да не ме обвините, че досаждам :mg_062:
Иначе да - това е първата ми котешка катерушка, която все още е в процес на изграждане. Но пък снощи котьо влезе по собствено желание в тръбата, което е добра похвала.
На перси в началото му казвах "Мац" но в последствие го минах на "Марс", така че това е моментното му име, за в нас. Игрите му са мааалко грубички - тоест захапва със зъби, забива ноктите на предните лапи в жертвата и със задните бута силно. Направо можеш да го вдигнеш, като се захване така, като питбул е :ab_041: Ама аз си имам дебели зимни ръкавици и не може да ме докопа :af_089:
И "Марсианец гаден :eg_033: " му казвам, когато се прави че не знае къде му е тоалетната. Това ни е проблем - не иска да ходи до тоалетна в легенчето с кристалите. Малката работа върши по пода в банята, а голямата пред вратата на гостната. Упорит е и вкъщи замириса на котка вече. Дали ще има ефект, ако купя от другия вид тоалетна, да не би нещо кристалите да не му харесват?

Няма коментари: