Google Website Translator Gadget

сряда, 9 март 2011 г.

Вита - самопризнания от приемния дом

Ами ... какво да ви кажа, не знам и аз какви ги върша. Не искам да се оправдавам ама да знаете, че я взех само за кастрация ... И понеже беше много студена седмица, а тя беше с обръснато коремче я взех само за няколко дни у нас. Само колкото да и порасне козинка и да не я пускам голичка на студа. Е да ама тя май се чувства доста добре у нас и на мен някак вече не ми дава сърце да я върна на улицата :dh_188:. Още от мига, в който я пуснах от клетката у нас, тя се протегна свойски, поразтъпка се наоколо, хапна, пийна си вода и ползва тоалетната. После със същия свойски маниер се настани в легълцето, което и бях приготвила. Имах (и все още имам ...) угризения дали постъпвам правилно. Знам, че съвсем скоро със страшна сила ще избухне котешкия бейби-бум, а аз си заех мястото у нас с пораснали тигрови маци ... Там, където живееше (почти на същото място като Одри) си имаше все пак някаква среда. Но пък е ужасно дружелюбна и добра! На улицата даваше на всеки да я носи на ръце и от никой не се боеше! А това не е добре за улично животно. Докато си се чудех да я задържа или да я пусна я обезпаразитих, а на 04.03 дори я занесох на ваксина. Стига съм писала, ето и я и виновницата за тази тема :smile:

Качена снимка


Качена снимка


Та ако някой иска мила, тигрова, дебеличка (аз ще се погрижа за последното :ab_041:) котка, знаете как да се свържете с мен :smile:.

Няма коментари: