Google Website Translator Gadget

неделя, 31 октомври 2010 г.

Първа среща с Нико

Снощи намерих един мъник на паркинга на строителен хипермаркет. Чух котешки писък, търсих го няколко минути и го открих под един джип. Той веднага се гушна в мен и с най-голяма охота влезе в колата.
Наоколо беше абсолютна пустош, няма къщи и хора, попитах момчето на закусвалнята през магазина дали е виждал котка с малки, а той ми отговори, че наоколо никога не е виждал котка там.
Хапна като обезумял малко котешка храна, която ми се намираше и в мен започна онази нерадостна борба, която всички тук познаваме до болка.
Не можех да го оставя там, нямаше как да се прехранва. Очевидно беше домашен.
Оказа се, че има още една много важна причина да не го оставям - имаше рана на крака. Първоначално я помислих за лека, но днес той беше при ветеринарите от ММвет, който откриха, че бил силно ухапан и раната има джобове с гной. Беше упоен, изчистено беше всичко и беше зашит с 6 шева. Сега е с обръснато краче, намазан с едни дезинфекционни разтвори, но вече излезе от упойката и си е същото прекрасно коте, както и в първия миг, когато го гушнах. Благодаря на екипа на ММвет от сърце!

Реших да кръстя котето Нико. Нико е момче на 4 месеца приблизително, с чудна окраска сиво на драматични ивици и бяла гушка и коремче. Невероятно галоьовен, мърка, гушка се, меси, заспива блажен в прегръдките ми.
НО, винаги има но, той няма къде да живее при мен. В момента се намира в мазето ми, в клетка, защото мазето има решетъчен прозорец и може да избяга през него. В къщи няма как да го кача, защото имам друго малко бебе- Софи, която постоянно боледува и е намерено с много крехко здраве, в момента е с диария и всеки ден е на инжекции. Тя е в хола, а другата ни стая се обитава от 3те наши котки плюс подопечната Лъки, която е "временно" при нас от 6 месеца.

Ако някой, може да предостави ВРЕМЕНЕН ДОМ на Нико, ще бъда изключително благодарна. Тоалетна и храна от мен, както и ветеринарно обслужване, макар че надали ще има необходимост от такова. Котето е безпроблемно и изключително социално.
Моля, пишете ми, ако можете да помогнете!

Постоянен дом не отказваме също. Нико е един прелестен момък и засега е все още безработен. Той иска на пълен работен ден само срещу купичка храна да се грижи за своя стопанин, да го обича, да му мърка, да го меси и да му сваля стреса!
Помогнете това да се случи!

 

Прикачена снимка
Прикачена снимка 

Няма коментари: